Full rulle

Har inte riktigt haft tid att prioritera bloggen dessa senaste dagar utan jag har ägnat mig åt annat.

Onsdags: Det var fullt håll igång med att planera mässamontern(då vi låg lite efter). Saker skulle köpas, tröjor skulle tryckas och allt skulle vara på sin plats för att komma ihåg att ta med allt på torsdagsmorgonen.

Torsdags: Klockan var ställd på 07.00 då våran grupp bestämt att samlas på parkeringen 08.15 för avfärd mot Eskilstuna på UF-mässa. Dumma som vi var trodde vi att alla skulle få plats i bilen tillsammans med en hylla och ett bord och en jäkla massa annat, men det fick vi ju inte. Så jag och Lina tog bilen och Elli och Calle fick åka buss. Vi lyckades dock komma på att vi kunde plocka isär hyllan på ett enkelt sätt så att dem fick plats i bilen tillbaka.

Väl på mässan så fick vi inget pris men det gjorde inget för vi kände oss ändå nöjda då vi sålt mest av dem UF-företag vi pratade med. Våran monter blev kalassnygg och vi alla gjorde ett super jobb, 4 pluppar till oss!

Fredags: Jobb, jobb och ännu mer jobb. Avskedsfest för markus var planerat och jag blev tillfrågad att jobba denna kväll(känner mig verkligen som en i gänget, härligt). Jobba blev det iallafall med en tjej som hette Andrea från Norrköping. Kan skryta med att jag stängde statoil helt själv, då Andrea inte hade några stängningsrutiner eftersom att Statoil i Norrköping har öppet dygnet runt.

So that's it! En kort och bra sammanfattning det vill säga.

Kommentarer
Postat av: M

Härligt jobbat syrran..statoil är snart ditt nya hem..se till att ladda upp med körvar..ska komma och köpa loss allihoppa av dig sen när jag kommer hem..

2009-03-08 @ 09:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0