Aj fan - Iphone ger dig rynkor!

Jag visste väl att denna telefonen skulle medföra någonting dåligt och äntligen har det kommit ut. Den ger dig rynkor.

Tror i och för sig inte att detta har med själva iphone i sig att göra utan tror att det kan handla om alla telefoner. Men det känns ändå bra att rubriken blir att just iphone ger dig rynkor då många har titeln "våga vägra iphone".

Varför jag har vägrat iphone är dels för att jag är rädd för att fastna och sitta och pilla med den konstant istället för att ägna sig åt någonting annat. Sen tycker jag också att det är onödigt mycket pengar för en mobil då jag nöjer mig med att kunna skicka sms och ringa.

Sen har jag också en tendens till att vara fruktansvärt klantig men det är något som kommer från mitt släkte tror jag ;).

Här kan ni läsa mer om denna artikel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0