Idag vankas det kräftskiva!

Idag har jag och Sara styrt upp med kräftskiva för tre hushåll. Vi kommer att bli ca 20 pers.

Nu kanske ni undrar vart man får tag på kräftor här nere på Malta men det ska jag berätta... Det finns nämligen en skandinavisk affär här som heter "candynavia" som har tagit och importerat kräftor ifrån Sverige hit till Malta och då var vi snabba och bokade 12 paket direkt, 6 jumbo och 6 vanliga. Blev lite lättare att boka när Saras mamma jobbar där också.

Så idag har det varit fulla rullar, jag och Sara har åkt från affär till affär men nu har vi äntligen handlat klart.

Jag är helt slut så nu tänkte jag ta en powernapp innan det är dax att börja fixa med maten.

Kvällen kommer bli helt awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0