Borta bra men hemma bäst.

Nu har jag varit i Sverige i 9 dagar, eller en vecka om man ska ta och räkna bort resedagarna. Jag har bland annat åkt på finlandskryssning som alltid brukar vara lika galet sen drog jag och syrran ihop en kräftskiva för alla vänner som blev riktigt lyckat.

Tyvärr har jag inte hunnit lägga in och redigerat bilderna ännu men det kommer det lovar jag.

Sverige var bra men ganska kyligt så känns bra att vara tillbaka i dem dagliga rutinerna det vill säga jobba, sola och festa. Men man behöver komma bort ibland för att uppskatta det man har och nu gör jag verkligen det. Jag älskar Malta!

Men oftast är det som så att när jag är på Malta vill jag hem till Sverige och när jag är i Sverige så vill jag vara på Malta. Jag tycker kanske att det borde finnas något mellanting på det hela.

Här har ni en bild som jag kan bjuda på från vår kräfiskiva med hatt-tema.


Kommentarer
Postat av: Annica

fina hattar ;D

2011-09-15 @ 21:53:16
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0